Trött

Jag är jätte trött hela denna dag är omvänd
för alla här hemma tror jag.

Alexaner har feber idag så de blir inge
julmarknad för oss idag.

Jag ska väl sätta upp julgardinerna och det
sista julpyntet idag.
Sen är allt klart!!

Vi tände även de första ljuset idag när vi
fikade och alexander fikade åxå.

Som sagt jag skrev tidigare att jag skulle skriva'
om ambulansfärden men jag orkar inte det.
Men jag har skrivit det på min blogg ute
på familjeliv så läs där sitället.
www.familjeliv.se/holen

Men han ahde iallafall svårt att andas
och han var blåvit om fötterna.

Jag fick panik och grinade när
marcus sa att dom har skickat en ambulans.

Jaja nu ska jag sätta upp gardinerna.

ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag vet ! men ska vi hitta på något nån dag vi fyra då ? :) eller fem kanske man ska säga med lillgrabben oxå :)

2008-11-30 @ 19:23:00
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0