sover

NU sover alexander iallafall.
hoppas han sover någorlunda bra i natt
så vi kan komma in i en  vanlig rytmen igen.

ska snart kolla på sanningens ögon blick.
är så kul att se folk göra bort sig!!
Själv skulle jag aldrig ställa upp på nått sånnt.

Så de blir chips och dip då istället =)
Sen får vi se om de blir en film efter åt.

NU håller jag även på å tvättar för alexander har spytt
ner  och skitat ner massa kläder.
Men så är det med barn och jag är glad ändå!!=)

nu ska det bara damsugas uppe på och några
skaer som ska ut till förådet, sen är allt klart.
Då ska jag bara njuta av  tiden.

Jaja nu ska jag dra mig här i från.

Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte så svårt, bara man vet vad man vill pyssla för nånting :)

2008-11-30 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0