sova

Ja nu ska både jag och marcus gå och lägga oss,
alexander har vaknat en gång för ha hade tappat
nappen och kunde ej hitta den i mörkret.

Jag är jätte trött men de har jag ju varit hela dagen.
Så nu väntar en skön säng där nere på mig!

Fick nyss ett mail och det är en tjej från västerås som
kommer och köper våran vagn imån.
Så nu blir vi av med den åxå.
Problemet är väl att marcus jobbar så
jag lär dra med mig alexander till amsberg
fast att han kanske fortfarande har feber
eftersom vagnen står där uppe och
jag lär ju fixa till den innan dom kommer
och hämtar den.

Men men de löser sig nog på något vis.
de brukar de göra, jag får helt enklet
klä på han ännu mer varma kläder än han
har haft förut =)

Nej nu ropar sängen där nere=)

ha en skön natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0