skönt

det var skönt med en prat stund idag...Tack Erica för att du tog dig tid att komm ahit. De behövdes verkligen, bleb på mycket bättre humör och jag orkade med övriga dagen.

Fick till och med längtan till julen tillbaka =)  Så idag har jag slått in hälften av alla julklappar i julpapper =)  mys

Mamma å pappa ringde sen å sa att jag skulle komma upp på en fika å prata igenom detta, å de gjorde jag. Så dom bad om ursäkt att de ahde blivit så fel alltihop och dom vela lösa de på bästa sätt.

Så jag behöver bara smälta in allt detta nu så ska jag ta nya tag å skita i detta nu. För allt blev ju bara fel.

Men om det är någon som tycker nått så var ärliga å säg de rakt ut till mig på en gång så slipper vi massa tjafs.

Men tack än en gång till VÄRLDENS BÄSTA VÄN ERICA, som ALLTID finns där för en!

Jag tror jag även kom på vad jag ska köpa till erica nu när hon fyller år. Å julklapparna är nog åxå redan på hittade =)

jaja nu ropar sängen på mig, så jag ska dra mig neråt å jag hoppas på en hel natt med sömn!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0