onsdag

Ja snart ska jag lämna av alexander hos sin farmor för han ska vara med henne idag. Så jag ska upp till amsberg å hjälpa mamma och sedan ska jag väl hem å börja städa, de ser ut som ett bomb nedslag här hos oss just nu..ahha

sen komme väl marcus hem å då ska vi antagligen åka å sola lite sens ka vin städa klart.

Ikväll blir de hockey på tv. mamö-leksand å jag tror de blir oavgjort mellen dom jag....=)

jaja ska väl ner å packa alla saker nu och sedan göra iordning oss. Börjar bli lite brottom om jag ska hinna till amsberg till 11...

hann ej skriva nå mer inlägg igår å detta blir kort de åxå, men jag ska försöka skärpa mig iallafall.

Idag fick jag bilderna på mormors bil...fy fan säger jag bara..dom hade verkligen änglavakt kan jag säga.
Kan ju förstå varför mormor har brutit hela fotleden m.m
Som tur är så ser det ut som lite blod på bilderna, men amlin som var där hon började hyperventilera och grpta när hon såg hur bilen såg ut och hur MYCKET blod det var.

Kan man äta tacos vilken dag som helst i veckan?? 
De tycker jag iallafall, men när jaf bodde hemma så var det tacos varje fredag,vi kunde inte byta dag för fredagarna var tacosdagen för oss då. Men nu äter jag tacos när jag vill. haha

jaja ha en trevlig dag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0