Jul

I dag var det jätte kul på öppnaförskolan tyckte alexander
för både wilma och emil var där.
Det är så kul när han har fått kompisar att leka med =)
Och det är bra roligt att sitta och kolla på när dom leker.
Dom ska ju alltid ha samma saker ocj hur dom löser allt =)

Kom väl hem vid halv tre och då var alexnader jätte trött
eftersom han brukar sova middag redan då.
Men han var så snäll och somande på en gång när vi kom
hem istället.

Så nu sover alexander sött i sin säng och jag sitter här i mörkret.
Nej men jag ska nog fixa till det lite smått här hemma nu  elle iallafall
börja med att små fixa lite för sen när alexander vaknar så går
det inte att göra såmycket för han hänger och klänger i
både byxor och armar på en =)

Idag efter öppnaföskolan så gick vi ett varm här på jax 
och jag ser att massa lägenheter har fått upp sitt julpynt!
Jag räknade till hela 17 lägenheter som redan är
jul fina och jag blir så avundsjuk på dom.
Men då slog tanken mig!!!
Jag är vuxen och jag betsämmer själv när jag hinner och vill
fixa med julsakerna,och jag komme inte hinna allt det på söndag
så jag ska börja med det idag.
Så nu ska jag springa ut i förrådet och hämta in alla julsaker,
sen ska jag börja små städa lite och pusta fönstrena.
Så fort alexander ha vaknat får jag ta hans rum, för om de är klart kan ju jag fortsätta sen
när han har gått och laggt sig sen ikväll"!!!!=)

Snacka om att jag är glad nu när jag vet att jag ska ha upp julsakerna!!
Och tur har jag att inte marcus är hemma, för han skulle ju göra allt för att hindra mig.
det är ju de han har gjort hittills.

Jaja ska dra mig här i från nu så jag hinner med nåt iallafall..

Ha en bra eftermiddag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad Marcus kommer säga något kul tror jag :)



Men Linda hallå det är inte Jul nu eller något =)

2008-11-25 @ 18:44:24
Postat av: sadhistory

Vad Marcus kommer säga något kul tror jag :)



Men Linda hallå det är inte Jul nu eller något =)

2008-11-25 @ 18:44:49
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0