grattis

Stort grattis till min älskade vän Erica på hennes födelsedag!!!!!!!!!!!jag hoppas hon får en underbar dag!

tänke skriva en massa saker men alexander verkar vara lite kinkig för de, han stog nyss på huvudet så de kan ju ha sin föklaring.att han inte är helt blåsalgen med massa bulor tycker jag är konstigt, för han ramlar å slår sig hela tiden just nu. men det är väl den perioden då dom ska utforska allt och lite till =)

sen älskar han ju att riva i mina blommor och nu har han även hittat till julklapps högen. Men jag har sagt år han att han får vänta med att öppna sina julklappar tills julaftonen men tror ni han lyssnar? nej han är där å river å sliter. men de bli nog bättre när jag har julpyntat å fått upp en gran å gömma paketen under =)
Han tar väl  hela granen istället =)

jaja få skriva senare när de har lugnat ner sig här,


ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sadhistory

"men de bli nog bättre när jag har julpyntat å fått upp en gran å gömma paketen under =)"



Svårt att gömma paket under en julgran ;)

2008-11-20 @ 17:46:17
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0