God natt

Idag har jag hunnit hämta in sakerna från förådet
och sedan har jag fåt upp julgardinerna i vårat
sovrum och i köket. satt även upp ljusstakarna
i köket och i sovrummet.

Sen hände jag upp ljusgardinen ute på baksidan
och även julgransriset med slingan i.

Så nu är det framsidan kvar att pynta och
sen ska det upp julgardiner och ljusstakar
uppe på imån,.
Ska även försöka  hinna städa och fixa upp
det mästa av allt julpynt imån.
Men allt komme nog inte hinnas med,
för jag ska iväg och göra några ärenden imån.
sen när marcus komme hem från jobbet
så ska vi handla, handla inför fredagen
och åka till dollar store å kolla efter gardinerna.

Jag har löst det med barnvakt nu iallafall.
mamma ringde och sa att hon skulle ta
alexander ändå, för hon tyckte de var så
tråkigt att jag inte skulle kunna följa med på
detta som jag hade sett fram emot så mycket.
Så han får sova där nu så jag kan följa med!

Fast nu är jag rädd istället.
Jag dricker ju knappt längre så jag
blir väl full på en cider.
Känns som jag komme bli as packad elle redlös.
Komme med säkerhet göra bort mig.
Kanske ska man vara nykter ändå??

jaja nu väntar en skön säng där nere!!!

God natt allesammans!!

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Äh vad vore livet om inte folk gör bort sig då och då :)

2008-11-28 @ 11:50:34
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0