fredag

Ska snart gå ner å lägga alexander, han börjar bli en aning trött här nu =)
å då ska jag passa på å skriva lite ansökningar å sen ska jag väl försöka mig på att skriva ut dom åxå, för då åter står det bara att kunna skicka iväg dom sen..haha

är i stort behl'ov av att få komma ut å jobba nu!!!ha ju bara dagar til mitten av januari kvar å sedan vill jag ut nu!!! Jag är nog villig att ta vilket jobb som helst, så desperat är jag nu =)

men men får se känns som jag komme få gå arbetslös i flera år.=(

Jag får bänka mig ihop med erica så får vi slå våra kloka huvuden ihop å göra nått åt detta!!

Ska fjäska lite för henne åxå å försöka få henne att fixa till min blogg lite =) efter som jag verkar ha 2 st i samma familj som vill läsa min blogg.=)
Men vad är det som är så kul,spännande elle bra med min blogg??jag skriver ju massa skit å trams??


humm jaja nu ska jag ta reda på skitungen här hemma som har varit jätte duktig.han har hlavt krypt och halft hoppat ända bort till tvn  här i från datorn =)
Han har varit jätte duktig hela denna vecka.detta har han lärt sig sedan i måndags:
krypa(si så där, han har ett eget sätt)
resa sig till sittande från liggande själv
resa sig till knäna elle fötterna själv mot saker.
vinka(har upp handen)
bitas(han bits överallt nu)
ja de är säkert nå mer men jag å mitt minne =)

humm kanske skriver senare!!

ha en trevlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan hjälpa dig med bloggen utan fjäsk :) det är bara kul ! och ja, jag har mailat ang. utbildningen vi pratade om men jag har inte fått något svar och det var flera dagar sen jag skrev. men kanske vi skulle kunna ses någon dag och ringa dit ist ? jag tänkte fråga om man kunde få komma och hälsa på på avdelningarna oxå så man vet vad det är man vill göra :)

2008-11-07 @ 11:04:18
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon är expert på att fixa bloggar :) Så den kommer att bli som ny! :)

2008-11-07 @ 21:15:34
Postat av: G

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign till din blogg, kika in hos mig, http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2008-11-07 @ 21:19:59
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: sadhistory

Ja Alexander han är så snäll så och duktig har han blivit också, klok unge det där minst sagt :)

2008-11-09 @ 20:37:30
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0