försöka

Nu ska jag försöka mig på att skriva ett till inlägg då, får se om man blir nå vettigare efter det då.

Ska försöka inte dra  ut på det som igår, för jag har då ont i fingrarna efter att ha skrivit inlägget igår kväll..=) Så de är ju konstigt om inte ni har ont i ögonen.

Alexander sover middag just nu, han har väl sovit i 2 timmar snart så han vaknar nog vilken minut som helst, annars får jag väl väcka han snart.
Han har förövrigt varit väldigt ledsen och grinig idag, så om de är någon mer tand på väg elle nått. Får väl se hur han är nu när han vaknar.

Mamma kom hit å pratade lite innan hon skulle hämta upp pappa å vidare på ett möte. Lite skönt att få prata av sig..hehe 

Sedan gick jag upp til datorn och har sökt 3 olika jobb som personlig assistent, de är nog de jag vill jobba med för jag känner mig hemam där iallafall. ja elle inom vården..  Men samtidigt vill jag prova nya saker, men är fan så feg =(

Sedan har jag kikat runt lite här ute på internet men nte blev jag nå smartare för de inte..

Jo våran granne åkte nog in till bb för ett tag sen....  Å vill åxå gå runt med en sånn dära mage igen, man glömmer ju så fort hur små dom var.. men men den tiden den komme väl den åxå...

Sen hade jag tänkt försöka få tag på erica å se om hon vill hitta på nått under helgen kanske, för nu ha de väl lugnat ner sig lite ialafall......
Mormmor blev ju som sagt opererad igår å de hade gått bra, dom hade blivit klara sent på kvällen, så hon ligger under uppvakning hela tiden nu så inte blödningarnai hjäran ska bli värre. Men dom tror på det bästa nu iallafall.
Men de är nog förtidigt att säga om talet eller rörlugheten blir drabbad..  hittills ha hon inte kunnat röra huvudet,och ena armen.

Hummm sen skrev jag ju om ostens blogg igår å jag tog nog i lite, men det han skriver om är inte jag så intresserad av så därför vill jag inte skriva som han.. Var trött så allt blev fel och det lät lite grovt de jag skrev.. Så förlåt för det! =)

jaja nu ska jag ta och diska å plocka ihop lite, gå ut med sopor för dom stinker. sedan får vi se vad vi hittar på idag.


ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: O

Ingen fara på taket!!!

2008-11-13 @ 15:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0