F A N

Varför ska allt bli och kännas meningslöst just nu? Varför kunde det inte få vara bra medans det var de.

Blir så trött på allt, just ni vill jag bara ta mitt pick och pack och flytta långt åt helvete och inte bry mig i nått.
Så skiter jag i allt å alla här, för jag orkar inte ha det så här.

Låter så fint åt ena sidan å åt andra låter det helr anorlunda, va fan ska man tro å vad är sanningen.

Ja hursäkta om jag inte ha mer styrka att stå i mot mer men jag är för svag för det.
Det brast idag när man får en utskällning så de heter duga till. Man känner sig jävligt illa till mods.

Jag har åxå känslor de är inte bara ni som har det. Förlåt för att jag sa nått eftersom jag blev så lessen igår av att höra väldigt svidande ord.

Men nej då ska ni nadra bli argna å lessna istället och så får man bita ihop å säga att alt ä bra.

Men idag så gick de inte längre, att få höra dessa svidande ord och man kan ej försvara sig.

Ja nu har jag gråtit konstant  sen klockan 11.  jag vet inte vart jag ska ta vägen..

Vill inte längre fira jul och inget alls.
Vill inte julpynta längre.
Vill inte åka på någon kryssning längre
Vill inte åka på någon hockey.
Jag vill inget, jag vill bara ta MIN familj och sticka här i från.
Jag vill inte ha nått med er att göra..........................

det går inte så bra att skriva när man inte ser skärmen för alla tårar. så jag avbryter här.


I am GONE.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0