tiden

Tiden den går så fort å  just nu hinner jag bara skriva lite....

i fredags så hade vi släktträff på min mormors sida, å BT kom dit å knäppte kort  =)
Jag höll mig nykter så marcus fick äran att dricka, jag kände inte för det....
Alexander blev lite stirrig eftersom de va så mycket folk där. Men det gick bra ändå!
Kom hem ganska sent, så vid 23.00 skulle vi kolla på en film men den va så dålig så jag gick å la mig efter 1 timme...var så trött att jag inte ens visste vad jag själv hette!!haha

lördag så har vi bara varit hemma å tvättat, fick besök av marcus mamma,lars å sebban, dom bjöd på donken eftersom vi skulle ha grillat men vädret till lät inte det  =(
Sen på kvällen blev det tacos....mmmmm

Både i fredags å lördags så kikade ekis förbi, tycker han är stark som orkar jobba som väktare....Vilket skit göra egentligen....Ta reda på all skit, och får höra på all skit...starka människor de där...

De ha ju hunnit blivit söndag nu åxå, å hittills så har alexander vaknat,så marcus ger han mat,hoppas han komme somna om snart, men de blir nog inte så....
Ska nog käka lite godis å mysa lite, sedan blir det att bädda sängen å lägga sig..hehe

jaja får väl skriva mer nån annan dag, men komme fna inte på vad jag ska skriva om...har ingen fantasi längre, å vissa saker vill man inte skriva om eftersom man ej vet vilka som läser..=)

ha en trevlig natt!!!

Älskar min marcus & våran Alexander! <3

Kommentarer
Postat av: A

Tack så mycket, kul att någon uppskattar det man gör iallafall =), det är inte kul när man står och t.ex lagar ett fönster som någon har krossat och ser någon som pekar finger åt en, det är tacken det.

2008-05-05 @ 07:13:53
Postat av: disa

jag läser din blogg =)

2008-05-06 @ 17:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0