trötter

På Dagen:

Som sagt så var vi till Amsberg och grillade korv.....När vi kom dit så gick jag,Marcus,Mamma,Erik med Alexander & Trix
.Tog väl ett tag att gå till Pappa som var ute i skogen å högg ner stora träd..hehe Men vi kom fram iallafall och då började vi elda och grilla korv....Alexander sov hela tiden!! De va varmt och skönt så länge man satt vid elden men när man gick där i från  så var de svin kallt...Hade klätt på mig bra faktist.Hade två par byxor,två tröjor och en jacka..haha  ändå så frös jag på slutet..hhehhee

Vi kom hem å gav Alexander mat, och sen for vi till affären.Handlade lite granna...behövdes verkligen....
Sen åt vi god god god mat och kollade på hockey  Rögle - Leksand och Leksand vann faktist fast med 2 - 5 istället för 2 - 4 sm jag tippade på...men Älsklingen tipapde helt rätt resultat....men de va väl bara tur skulle ja kunna tro..haha

På Kvällen:
Japp nu är jag äntligen klar med köket....har rensat alla skåp och gjort fint i dom så man vet vart sakerna man vill ha är nånstans..hehe
fixat bort saker som ej behövs mer och städat lite.....
blev nöjd själv faktist...

har bara dammsugning,golvtorkning,rensning av allt sm ligger på bordet och uppplock av saker till Alexander....
Men de komme göras imån!!!
Så kan säga att de är helt klart imån!!!!

På Natten:
Ska nog gå å sova nu för börjar bli lite trötter, å sedan ska man upp i tid imån...ska fixa iordning lite saker sen sak jag följa med min mor!!Vi ska ha Mor Å Dotter dag..hehe  undra va som kan hända ske då....hoppas de blir nå kul iallafall....Men vill inte va borta förlänge elle..eftersom jag blir å sakna Min Lilla Prins så mycket och sen har jag toaletten som jag ska sätta igång med imån..hehe


Nej detta får ta å vara bra för denna gång!!

Älskar er så otroligt mycket!puss
image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0