Torsdag

Nu sitter man här, är hyvsat pigg för att ha somnat vid 4 i natt.....Alexander lät som sjutton och marcus snarkade och kliade sig så trodde hela huset skulle försvinna....Hade huvudvärk och var rastlös trotts att jag va dö trött......så sluta med att jag blev övertrött å pigg....men somnade tillslut iallafall.....=)

Gick upp å skrev ner massa saker som skulle behövas göras med de kasstade jag, jag tar allt i min takt å ordning....
Så började småplanera inför dopet..skrev ner alla punkter vi måste fixa till.....så nu hoppas jag att både jag å marcus kan ta oss i kragen å sätta oss å gå igenom de där....


jaja nu äter alexander mat, sen ska jag klä på han och fixa till mig....för vi ska till Amsberg och följa med mamma å erik till skogen där pappa är å hugger...så ska vi grilla korv å sånt där....

så tänkte åka så snart som möjligt för då kan vi åka ut i skogen så snabbt som möjligt ...så man kan åka hem sen å handla.....

hummm kommer väl inte på så mycket mer att skriva så kanske skriver senare idag elle så får vi se när nästa inlägg kommer....


Älskar mina skruttar i soffan!!Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0