Sorg

japp känner det just nu å de är väl för att jag känner på mig att detta kommer gå helt åt skogen...vill inte känna så men ja orkar inte tackla sånna där lägen mer.....gå å gömma sig i ett hörn å gråta...de gör så ont inom bords så vete fna om man vill leva just för stunden...

Var bara tvungen att börja diska å göra rent saker för att komma på andra tankar...å självklart ska ja komma på en sjuktanke...

Hur skulle de vara att vara ensamstående med 1 eller flera barn??
Skulle man vilja det??

ja du knäppa saker de där....

ha varit på kupolen idag, åt på matpalatset och sen sprang i på morten green och marcus började snacka så mamma trodde de va en kompis till oss eftersom han gick med barnvagnen..haha

Sa då att han såg fin ut, å de får marcus till att jag tänder på danskar..hehe han är då för rolig han...

jaja nu ska jag gå å dö i min säng för känner mig inte alls på humör...

så hoppas jag att de blir en bra å händelse full dag imån...mycket som borde göras av mig då...


Leksand vinner med 4-2 i morgon enligt mig....

jaja nu ska ja dra..


älskar mina skitar här hemma!!!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0