rastlös

jappp de va ett tag sen jag skrev, men har inte haft tid,ork och lust...

Men ska försöka slänga ihop nått nu, så får se hur det blir...

Är så rastlös, har så mycket energi så vet ej vart jag ska ta vägen....

sitter här mitt i natten igen, fan inte bra alltså....skulle ja behöva sova så man orkar med morgondagen åxå...

Imån gäller det att ligga i, klockan 10.00 så släpper dom ju biljetterna till kvalserien....
så ska väl boka via telefon å datorn skulle ja kunna tro..hehe

Vi har bestämmt att de blir 4 matcher iallafall...
Kommer ej ihåg vilka just nu men
Hemma mot brynäs
hemma mot malmö
hemma mot mora
borta mot mora

jag tror de va så...elle??minnet sviker ibland..haha

hoppas de blir som förr i tiden, vännerna samåker upp och har as kul på matchen..hehe
Har sånna minnen sen sist leksand gick upp till elitserien..
De va jag, marcus,ekis,disa,happa och osten....de va så jävla kul...
Stackars ekis som fick vara nykter och höra på oss andra drygos..hehe
Synd att disa bor så långt bort, för hon kan ju inte hänga med nu ju...

Känner inga andra vänner som gillar hockye på det sättet....

Våran pojk blir bara större å större nu har han vuxit ut storlek 56 åxå så de är 60 -68 som gäller nu..haha

Som jag skrev tidigare så var Disa här på besök i måndags å de va jätte kul att träffa henne, för har imnte träffat henne sen jätte länge tillbax..hehe
Alexander fick en svart/vit tiger och han älskar verkligen den...han krmar om den och skrattar..hehe


Satt å kollade på en svesk rysare nyss och gud vad vördelös den var, sverge kan fan inte göra bra rysare eller skräckisar..hehe

jaja jag ska väl försöka sova jag....medans marcus ska kolla på nhl....

nu ska jag dra vidare, men skriver väl mer sen när de känns rätt...


Älskar er!

Kommentarer
Postat av: emma

Hej!
hoppas du haft en bra onsdag

2008-03-13 @ 01:09:12
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Mipa

"hoppas de blir som förr i tiden, vännerna samåker upp och har as kul på matchen..hehe" Hoppas det blir i den stilen ja.

2008-03-13 @ 01:55:35
URL: http://sadhistory.blogg.se
Postat av: Om du vill va med och tävla

det har hjälpt mej lite:=

2008-03-13 @ 13:25:49
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: disis

hej sweete =)! jag hänger gärrrrrrrrrrrrna me på en match =)... pusspuss var jätte kul att träffa dig med Linda. (F)

2008-03-13 @ 18:37:03
URL: http://disis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0