prata

ja jag tror att du å jag måste prata om en massa saker..känner att de behövs...reda ut lite missförstånd och fixa till lite saker...

känns som vi står kvar å stammpar på samma ställe hela tiden, tycker vi ska ta detta till en högre nivå nu..

men man kan inte vara en å göra de när man måste vara två på de...hehe

jaja hann skriva klart de förra då såg jag att hälften av de jag skrev försvann så skriver detta i ett nytt inlägg då..hehe

kanske blir som happa å ska skriva lera stycken....tycker de bli lättare att läsa då...för när nån har skrivit världens längsta blogginlägg så orkar man knappt läsa igenom det ju..man har ju typ tappat bort sig elle tröttanat efter halva...

jaja nu ska ja dra..


hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0