Lördag

Japp då var helgen här igen då....fast jag har som helg hela veckan lång tycker jag....


Såg på "du blir vad du äter" på 3.an idag......Å fan vad jag fick upp ögonen för saker jag ej tänkt på förut....

Men nu ska dessa överflödiga kilon efterförlossningen bort, ska bara komma igång..men har tyvärr tappat motivationen....

Å inte fan får man nå hjälp i detta hem elle....haha
Om jag är onyttig, va fan är inte marcus då da...han är fan beroende av kolsyrad dricka med massa socker...

Jag skulle lätt kunna leva på vatten att dricka, inte behöver jag nå dricka elle....

Men men om man är van vid en sak hela livet så är de väl inte lätt att sluta...
Å träningen då, hur går det med den då??humm nä de går inte framåt alls...hah

idg har vi fan inte varit ut på hela dagen så jag är hur slö som helst.....blir att känna mig nere å sjuk när jag inte kommer ut...

Hur kan vi vara så olika??hur kan vi hålla ihop ändå??Snart 6 år med dig, å de är de underbaraste ¨åren i mitt liv.. men jag kan inte komma på svar på mina frågor.

Varför blev det vi?
hur kan vi hålla ihop än?
Är vi kära i varann än?
Älskar vi varann?

ja du mycket frågor runt de där...


jaja kände baar för att skriva av mig...


ska gå å hjälpa älsklingen med maten nu sedan blir det melodifestivalen för våran del..

skulle va så kul om nordman elle frida skulle vinna, då skulle jag sitta å skratta...

Men jag tror lite på Bwo....


hejsvejs...

Älskar mina grabbar!!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0