kupolen

japp där har vi varit idag, fast vi väntade tills marcus kom hem sedan gick vi dit...inhandlade en termometer,salva,blöjpåsar och en nhl-body till alexander..hehe

Han vaknade till när vi var där och gud vad han såg fundersam ut, så han låg å kollade runt och undrade säkert vart han var... sedan somande han om igen när vi gick hem...

Nu har vi ätit mat och snart är det väl matdags för alexander åxå....


ikväll blir det tv kväll för hela slanten..hehe

Marcus har förskt fått tag på ekis idag för jag skulle behöva mina flyttkartonger nu..men men dm kommer när dom kommer..de är ju inte hela världen...


Är så sugen på godis och allt onyttigt..tror jag fan är gravid..haha


När ska man skaffa ett syskon till alexander då??
Var in på forumet på familjeliv och de är så olika svar..vissa blev gravida med andra barnet när första var 2-3 månader. Och andra vänade tills första barnet var 5-7 månader...

Om man inte vill ha förstår mellan rum mellan barnen vad ör då rimligt`????
JAg skulle nog fan kunna skaffa en till nu jag, skanar berkligen den runda hårda magen att gosa med, å sen behöver inte alexander vara ensam så länge..hehe

men men vi är ju faktist två om den saken å den andra hälften vill nog inte rean nu..haha elle vill han de??

jaja ska väl gå å göra nån nytta nu...

Hejsvejs!!!


image21

Vårat charmtroll Alexander som är nybadad!!

Kommentarer
Postat av: MH

Försökt fått tag i Ekis jag med men utan resultat.

Hm han har ju slängt flyttkartonger, fast nog inte dina skulle jag tro :)

2008-03-05 @ 21:48:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Marcus

Verkade som mitt svar inte kom med,

ja kanske 1-2 år,,eller 3,4,5,6 man vet aldrig :):)
Sen får du skärpa dig med stavningen ,)

2008-03-05 @ 22:27:33
URL: http://Marcus6668.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0