klippt

japp jag har klippt mig idag.....marcus påstår att de blev så kort att alexander inte känner igen mig..haha

men tycker inte att de blrv så kort elle....visst kortare blev det men de är bara skönt....

har varit en lugn dag förövrigt..


käkade donken å som vanligt så är de helt fel när man kommer hem med maten så marcus ringde dit,så nu ska vi få två menyer gratis...de ni..haha



Marcus sa idag att han tycker jag är dum i huvudet, så jag får väl buga å bocka så mycket då...
Ett slag underbältet och det tog hårt men han är ju ärlig iallafall....
Tänk om alla kunde säga rakt ut vad dom tycker å känner...

jaja ska väl gå å sova snart..är en aning trött...


Träffade annsofie på stan idag åxå, så nu är de bestämmt att de blir träningskort på F&S

jaja hejsvejs


Älskar Min Lillplutt....

Kommentarer
Postat av: Mipa

Tack tack.

Åh donken vad gott, längesen jag åt där. Heh mjo rätt lätt ringa å klaga å få gratis mat därifrån, rätt smart egentligen :D

2008-03-07 @ 00:21:10
URL: http://sadhistory.blogg.se
Postat av: Marcus

oo varför sa jag att du är det då..vågar du inte nämna det eller...
låter som jag hatar dig men jag sa att du var dum i huvudet för att du håller på båda mora och leksand,,bara därför annars älskar jag dig och det där är inte på liv o död så men i fortsättningen kan du ju skriva anledningen också tack :):):)

2008-03-07 @ 00:44:17
URL: http://Marcus6668.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0