Känsla

Att få vara mamma till Alexander är en helt underbar känsla, hans leende gör min dag lätt.
Jag har kommit på meningen med mitt liv nu, att få vara Alexanders mamma.

Den dagen han föddes så förändrades mitt liv och jag kommer ladrig gå tillbaka till det gammla livet jag hade.

Det nya livet innebär spyor,bajs,grin,skratt,leende,lek och massa mer
Den dagen så bestämmde jag mig för att ha mitt hjärta springade utanför kin kropp!

Att få se ett barn utvecklas och växa som han gör, de är helt underbart.

Nu ska Alexander få sin tid med oss och jag ska försöka göra den till det bästa som finns/går.
Sen så hoppas jag på att kunna ge han ett syskon framöver..

Nu ska jag gå å kolla till mitt lilla charmtroll där nere..


Älskar Dig  Karl Alexander HolEriks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0