Dum i huvudet

ja de va de marcus sa till mig...skulle faktist skriva om det idag, men marcus är så förbaskat snabb att kommentera allt eftersom han sitter här hela tiden...

tror fan jag ska börja gå upp mitt i nätterna för att skriva blogg, för då vet han inte om de..haha

Jag håller på mora,ja..
Jag håller på leksand, ja..

Å de lär ju gå bra, jag kommer från dalarna å båda är dalalag, så vaför skulle de inte fungera...

Visst om dom legar i samma serie så måste man hålla sig till ett lag, men nu är det så att leksnad ligger i allsvenskan och mora i elitserien...så de är två helt olika serier...

annars dom som gillar fotboll....då får dom bara hålla på ett endaste lag...typ om man håller på inter,juventus eller real madrid spelar roll vilket men då ska man inte få hålla på nå mer fotbollslag i nån annan serie/division...

haha tragist att jag skriver om fotboll och hockey jag som inte ens vet nått om de..haha

Eller tycker ni att de är helt fel ändå??


jaja börjar bli pigg nu iallafall, var så trött imorse så visste fan inte vart jag skulle ta vägen..hehe

jaja ska väl dra nu

hejsvejs


Älskar vårat charmtroll!

Kommentarer
Postat av: Marcus

du vet ju inget om de så skriv inte om det :)
Så om manhåller på göteborg kan man inte då hålla på real madrid??

Borde vara dödstraff att hålla på båda mora o leksand

2008-03-07 @ 14:55:39
URL: http://Marcus6668.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0