Trötter

Jag är så trött..=)
vi köpte marioparty8 igår, så vi satt å spelade i ca.3 timmar.....klockan blev runt 3 på natten när vi la oss....å alexander vaknade halv sex i morse..hehe

så tror både jag å marcus är lite trötta idag, men sånnt får man ta  =)

Köpte även en stavmixer med lite tillbehör, så marcus gjorde chocklad milkshake....jag ska nog göra vanlij shake med maräng idag..mmm gott gott...

idag börjar P&L och fan va folk det är....hehe  själv får vi sitta ute här å lyssna på musiken =)

jaja ska hitta på nått nu...


Ha fixat bilderna på alexander nu, dom vi tog när han va 5 månader.....dom blev faktist bra...

Så om finns att se här hemma!!!=)

Älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0