Torsdag

Idag har vi handlat  och varit å hälsat på marcus mamma...
Gjorde en fuling när vi handlade!!?=)

Sen va ja så nyfiken å marcus med så vi åkte till Årby å kollade där de brunnit....Tur att man inte bodde där säger jag bara, kan bara tänka mig skräcken i kroppen hos människorna som bodde där....=/

Idag har alexander ätit potatis,majs,nötköttspuré och till efterrätt så fick han hallon/päronpuré....Å vatten till....De gick bra han åt upp allt, så imån bli de att prova köttfärssås å spagettipuré....

Sen så har jag, marcus å alexander gått 2,5 km i blodsomloppet idag, elle va de heter..hehe  vi skulle bara kolla på dom som sprang och sen flöt vi med i ledet så vi hamnade på sportfältet ändå!!=)

Sen har vi grillat idag åxå...gott gott  passade på nu när solen ville visa sig ändå..aha

Sen har de kollats lite fotboll å spelats lite fia med knuff..å idag ägde jag marcus...de ä jämt han som vinner annars..=)

Ska väl gå å va social nu för sen bli de att sova för ska upp imån å ta kort på alexander på kupolen...=)


älskar min familj över allt annat!!!För de är min FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0