Tisdag

Ja då var vi inne i en ny vecka då å nya saker som ska göras....

kanske åka till ica maxi å handla =)  vår hobby!!! är så kul..........................=)

idah ha vi bara varit hemma å busat, har tagit en promenad på ca.1 timme.
Sen har vi även följt med erica till onoff,elgiganten å kupolen..hehe  men nu har hon köpt de hon skulle köpa iallafall..
Men vi blev bra nervösa där ett tag, hon tappade bort sin elgigantenpåsen med en sak för nästan 600kr...å vad vi sprang runt å leta innan vi kom på vart den kunde va..hehe å hon hade tur att den fanns kvar där åxå..hehe fö de va den sista sånn där i sverige...=)

idag har alexander ätit rödspätta med potatis puré, tror han tyckte om de för han gjorde inga miner alls..=)

Nu ligger han å sover å jag kollar på allsång på skansen  =)

tänkte ta en dusch men de kan ja gö imån när marcus ändå är hemma, för då kan jag duscha lite längre än att stressa igenom mig allt..hehe

Alexander ligger nu på 8.de plats så vi behöver mer hjälp...så alla som inte ha röstat på han, rösta nu!!!Å alla ni som har röstat berätta för alla ni känner hur dom ska rösta.....=)    RÖSTA RÖSTA RÖSTA!!!

Jaja nu ska ja kolla vidare..

ha en trevlig kväll!!

älskar min familj!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0