Smärta

ja det började igår vid 18.00 tiden, hade sammandrgningar titt som tätt....sedan blev dom bara starkare å starkare...vid 01.00 tiden så va de rintiga värkar fast oregelbundna.....
Marcus tjatade om att jag skulle ringa in å fråga, eftersom man inte har en aning om hur de ska kännas å om det är dax elle inte.....
Men envis som jag är så vill jag inte ringa för jag känner på mig att det bara jävlas....
Vid 03.30 så ringde jag in till förlossningen för då kom värkarna med 2-4 minuters mellan rum och var så starka att man knappt kunde andas....
Barnmoskan jag pratade med sa att jag skulle testa varmvetekudde elle ett varmt bad....så jag ducshade varmt och sedan låg jag med vetekudde ett tag, men inget blev bättre....så ringde igen och hon sa att jag skulle komma in för en koll å så....så kom in till förlossningen vid 06.20 och dom gjorde massa tester, kollade bäbis och mitt blodtryck....allt såg bra ut...

Sen kollade hon livmodertappen och hur öppen jag var.....Bara 1 cm så det var bara att åka hem igen....men fick 2 tabletter att ta när jag kom hem för att för söka sova eftersom varken jag elle marcus hade sovit nått...hehe

så somnade väl vid 09.00 tiden....när vi kom hem...sen kund ejag sova mellan värkarna.....och nu har jag haft värkar lite då å då under dagen...men de är nog inte på g än elle....hehe det bara jävlas med mig.....


Måste bara säga att marcus är för söt han....när vi väl var där inne så satt han sig i en puff på golvet å sedan började han snarka...hehe så söt han va.....han va ju så trött....trotts hans trött het så va han ett sånnt stöd, han lungnade mig verkligen....Å att han orkade köra både dit å hem fast han va så trött....han är verkligen min ängel..hehe

jaja nu vill jag inget annat än att lill skiten kommer till oss....för tyker vi väntat bra länge......

Har gått över 6 dagar nu och det känns kan jag säga...

HUmmm ska fortsätta kolla på tv nu...

får se om de bli nå mer blogg senare...


Älskar dig marcus!!pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0