ont.ont.ont

ja jag vet inte vart jag ska ta vägen......åmar mig för varje gång han gnäller....känns som jag ska svimma elle börja gråta varje gång...men varför just bara på den sidan?ja jag ska väl vara glad att det inte är på båda sidorna...men när ska de gå över??annars skiter jag i det....för de ska fan inte vara så att man håller på att dö varje gång elle??

har varit en bra dag idag....gick upp tidigt och åt frukost....sen tycker jag att dagen sprungit iväg som vanligt....

imån förhoppnings vis så ska vi till falun å ta kort...för om de ej blir av imån så skiter jag i det....de är väl skit samma i så fall....sedan ska vinog handla lite på city gross....

jaja ska väl gå å pina mig själv nu da...får se om jag över lever detta....aj aj aj


älskar mina pojkar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0