+5

Tiden bara går å går....nu vill jag att den lilla skrutten ska ta å komma...
Blir bara tyngre å tyngre för varje dag....känns som han inte alls vill komma..hehe
Men han kommer när han är redo....men tycker att han kan va redo nu..hehe
Har nu gått över 5 dagar....och känner mig bara mer å mer deppig för varje dag som går...

Känns som jag inte vill/kan göra nått...

Att vara ute bland folk....nja då kommer tanken att vattnet kan ju fasen gå å då skulle jag fan skämmas ihjäl..hehe
Att åka till nån på besök och det skulle hända nått, ja då lä man hem först å hämta allt som ska med å hålla på att böka.....
känns som man låser in sig själv å inte gör nått....ska det vara så?

Hummm blir deppig av att inte göra nått...

sen blir jag så lessen å besviken när man nu har sammandragningar/förvärkar å man känner att jap nu är de på g....sedan stannar det av...så blir det inget....Man blir så lurad hela tiden....

Vill inte bli lurad nå mer, kan det inte bara starta riktigt...visst de komme göra förbaskat ont och jag var livrädd för det förut...men nu vill jag att de ska göara ont för jag är inte rädd längre..hehe

Jaja konstig känsla de där...hehe

hummm jaja ha väl inge mer vettigt att skriva.... så får se om de blir nå mer bloggande senare om nått händer annars bli de väl imån skulle jag kunna tro...

fansiken de är fredag idag å de känns inte alls som de....blä


Kom nu våran lilla plutt....vi längtar efter dig!!! Mamma å pappa väntar förväntansfullt nu!!

Älskar dej marcus!!pussa

Kommentarer
Postat av: a

tålamod linda, tålamod ;)

2008-01-04 @ 22:43:04
URL: http://ekis.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0