trams

ja har kollat på melodifestivalen  nyss och hur fan röstar svenska folket?? alltså få upp ögonen för i helvete...

jag skulle fan kunna vinna hela skiten jag..hehe

jag skulle sätta mig på en stol med en gitarr i famnen , sedan ha tårar i ögonen och sjuga som en av dankad alkis/narkoman...så skulle jag hitta på att jag hade en hjärtsjukdom och att jag skulle dö nästa år...japp så sopar man banan med alla andra....

Idag har vi varit hos marcus mamma och ätit..lev kvar där ett bra tag....


tycker verkligen att det är drygt....men jag vill inget säga till dig för är rädd att du blir sur,,,,vill ju att du åxå ska säga att de är drygt elle alla fall säga vad du tycker är drygt..men du säger inget... du vet vem du är...


jaja ska ge alexander mat nu sedan blir det en film....


älskar mina pojkar..puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0