Släppa

Idag har jag varit trött hela dagen så har inte gjort mycket.....har varit på bvc med alexander idag, de var läkarbesök...Å han hade gått upp så de börjar se bättre ut nu....blev så glad när jag såg siffrorna på vågen...de va som flera kilo lättade från mig..hehe

Idag blev det tacos...va så jäkla sugen på de..hehe

De är fortfarande så mycket jag ska göra men hinner de fan inte....får fan ta tag i det där nu..

det är
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14  och 15 saker jag minst MÅSTE göra.... hur ska jag hinna och orka?

Ibland blir jag bara så matt....förstår mig inte på dig ibland....Gör du de medvetet elle inte??

Annars så flyter dagarna på bra tycker jag, jag mår så jäkla bra så ta nte detta i från mig nu....
Har världens underbarste sambo oh tillsammans har vi skapat världens underbaraste Grabb Alexander...
Sen har jag fått kontakt med erica igen och de känns så bra..
Sen har jag annsofie som alltid finns där..



Ska jag slåppa taget om de elle ska jag fortsätta försöka??



Ska jag få en kusin nu elle väntar han tills mars?? Måste nog ringa å höra för är nyfiken!!

Jaja ska dra nu...

Älskar er!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0