missuppfattning

ja vissa person lär ha missuppfattat vad jag skrev i mitt inlägg men så kan de vara...

Allt är bra mellan mig  marcus...komme fan inte ens ihåg när vi bråkade sist..hehe

är bara så deppig och de går ut över allt då..jvla pissväder gör det inte bättre heller...

men men får se om de blir bättre...

tror de komme bli att kännas bättre så fort vi kommit in i en bättre rutin med mer bestämmda tider...för då kan man åka iväg å göra fler saker å inte bejhöva sitta här hemma hela jävla tiden....man får då antagligen mer sömn som verkligen behövs känner jag....
sen blir det nog bättre så fort jag kan börja träna åxå för blir tokig av att gå runt och känna mig äcklad av min kropp... så ska bara ta beslutet om vart jag ska köpa kort nånstanns....sen gäller de att kunna ta sig i kragen å komma iväg minst 3 gånger i veckan å träna..men jag vill ju inte träna själv så då hänger man upp livet på ala nadra istället..fan va trött jag blir på sånnt....

Idag blir alexander 1 månad så han är inte så liten längre..hehetycker han blivit jätte stor ju...inne på bb va han ju så liten..hehe  men men de är ju så de ska va första året bara springer förbi brukar dom säga...


är de inte sjukt..när man var gravid och hade världens mage så klagade man varje dag på att den var ivägen å att de va så tungt.....nu klagar man på den slappa magen  å allt annat å så saknar man verkligen den där hårda runda gravidmagen...de är fan sjukt....


jaja ska väl dra mig här ifrån nu...

ha en trevlig dag alla..


älskar er!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0