Kom igen

Japp humöret är på topp fortfarande..men tiden bara springer iväg....hinner ej med allt jag vill...men ska fan fixa tid till att träffa erica denna vecka....de är så skönt att få umgås med henne....

Har varit en lugn och bra helg...med mycket skratt..hhe

Sen har jag kollat alla priser å skit med träningen...å sen har jag fått med mig annsofie åxå..

se de bli att köpa kort på Friskis&Svettis!!

Får se när man kommer iväg å köpa se då...

ska bli skönt att få börja träna lite....längtar som fan...
Sen att få sola längtar jag åxå efter....

Lillkillen bara växer, nu kan han inte ha storlek 50 längre, så han börjar bli stor våran lilla pojk..hehe

Skulle träffa annsofie å elvira denna vecka men blir nog inte så eftersom elvira är sjuk igen...

Jaja ska väl försöka sova snart,för han lär väl vakna om nån timme..hehe

de stämmer verkligen att man blir piggare av att amma...då behöver man inte lika mycket sömn som annars..hehe

Jag blir tokig på blip....Om man kan bli spelberoede av trav,poker å allt så är d¨blev värst...fattar inte vad folk tänker med....tillbringar fler timmar framför datorn än vad dom gör med sin övriga familj/vänner....kan kanppt slita sig där i från..vissa hinner säkert inte ens äta mat....folk vänder på dygnet för att dom sitter uppe å spelar spel under nätterna....alltså va fan är samhället på väg....

Ibland känner jag bara att jag vill ta min skrutt och bara sticka....skulle vara så skönt att bara komma iväg....Men de är något starkt som håller mig kvar här hemma....vad?


Jaja älskar mina pojkar över allt annat på denna jord...


Varje Sekund Med Dig Är En Gåva!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det finns större problem i vårt samhälle än folk som sitter o spelar blip på nätterna :)

Men det är roligt,finns många som gillar att spela spel....

2008-02-25 @ 02:24:09
URL: http://Marcus6668.blogg.se
Postat av: Mikael

Håller med dig om att spelberoende är allvarligt.
Sen finns det dom som spelar mycket men som inte är spelberoende, kan hända att jag gör det det ibland men händer inte så ofta och tur är det för jag är hellre med vänner, familj och tränar och gör andra vettiga saker. Men ibland är det jävligt skönt att spelnörda sig lite =)

2008-02-25 @ 13:11:16
URL: http://sadhistory.blogg.se
Postat av: Mikael

"Du skrev den repliken som alla spelberoende säger..."jag är inte spelberoende bara för jag spelar länge, jag kan sluta när jag vill..hehe"

Hehe jag skrev inte alls så =) Så nu har du allt missförstått mig. Och jag är inte spelberoende av något spel förutom Livehockey men det är inte tidskrävande, det räcker att vara inne fem minuter i veckan och ändå kunna sköta sitt lag där om man vill. Fast jag spenderar säkert tre timmar på det spelet, för skriver i forumet där en del. Och räknas forum som något spel lär jag lägga till lite fler timmar på lite blogg läsning och sådant :D

Men håller med dig så du vet :D, att man borde ägna mindre tid åt spel, eller rättare sagt internet överhuvudtaget. Finns bra mycket vettigare saker att lägga ner tid på.

Vad tycker du är en rimlig gräns per dag eller per vecka för att sitta vid internet? Skulle gissa på max sju timmar per vecka, eller?

2008-02-26 @ 04:15:46
URL: http://sadhistory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0