Ingen rubrik

ja du vet fan inte vad jag daragit igång..hehe

skrev om blip och spelberoende och de blev en massa skrivande å en massa komentarer...

sedan blev de en massa komentarer om texten "Glöm Dina Bekymmer, Imorgon Kommer Det Nya"
Skrev den enbart för att jag fått den på huvudet efter att sett andra avenyn...

Jag försöker alltid lösa mina problem/bekymmer, försöker till och med lösa andras problem/bekymmer...
De finns ju faktist folk som bara skjuter på allt men de springer tyvärr kapp dom ändå så fattar inte varför dessa personer ej gör nått....

Och det här med datorer och allt...tycker fan att de räcker med högst 1 timme per dag så ca. 7 timmar per vecka....
visst om man jobbar med ett jobb så man måste sitta vid datorn så är de väl så men annars menar jag...

Jag har nu mera börjat hata datorer....de finns bara en som gjrt mig så....

Varför måste de gå så här långt??Ska man behöva komma till ett slut där man blir tvingad att välja....

Vad skulle du välja?? familjen eller datorn`??

jaja känner mig inte alls på humör, haft en dryg dag tror jag..hehe

jaja de va väl allt fö denna gång....

Älskar min lilla hjärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0