idag så

har jag hunnit gjort ganska mycket...
ha kollat ut tyg så farmor kan sy gardinerna till köket....sen har jag bytt gardiner i sovrummet...har  ringt å pratat med annsofie om träning och hon vill börja med mig så ska jämföra alla priser nu bara....
sen har jag å alexander tagit en promenad på 45 minuter i det fina vädret....de va skönt----

få se om man kanske kan träffa erica i mån da....

jaja ska ge lillgrabben mat nu för de är inte en lugnstund här..hehe


älskar alexander så mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Friskis är såvitt jag vet rätt överlägset billigast, pluss har så man kan träna styrka alltså musklerna med både hantlar och stångar och dessutom bra maskiner om man inte gillar lösa vikter som hantlar. Sen har dom bra maskiner till kondition och så, som löpband/gåband, roddmaskin, cyklar, och någon annan gejjsi mojs som man typ går på som går runt runt väldigt bra för knäna och så, sen nån tramp grejssi mojs. Sen är det väldigt fräsch där pluss att dom har spinning och jympa. Dessutom nära för dig så skulle tippsa dig om det. Natrius el hur det stavas i maserhallen är väl snarlikt gym tror jag, haha å finns tv där, men det vet du väll=) Men det är däremot tusenlappen dyrare minst.

2008-02-21 @ 00:22:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0