God Natt

Japp de stämmer, ska ner å göra mig iordning för natten nu...är så jävla trött och har en sådan huvudvärk att de värkar i ögat..hehe knäppt de där....hur fan kan man få så ont i ögat så man ej kan kolla bara för att man har huvudvärk..

Väntar spännt på att få veta om jag får en kusin snart elle inte....Han borde ju anlända snart om allt går vägen....fast dock förtidigt då ska kan ju bli problem....
Men när han väl kommit så kommer ju våran lillskit bli en storskit..hehe

Får så om man kan komma ut på en promenad i mån åxå...de va så skönt att få gå av sig fast de va tråkit att gå själv...men fick då rensa tankarna ett tag...sedan tröttande jag och ringde mormor och annsofie..hehe

Alexander skrattar och ler, han gör mig varm i hela kroppen med sitt leende...

hummm jaja ska väl å ner nu annars kommer jag aldrig i säng....

Älskar mina pojkar över allt annat på denna jord...

Alexander & Marcus Tack för att ni finns här för mig....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du får väl höra av dig när du har tid....

2008-02-21 @ 18:00:47
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0