fredag

Japp idag har jag å alexander varit på stan med mamma/mormor , hon köpte hundmat å massa prylar till hundvalpen dom hämtar hem imån..en svart långhårig  liten schäferhane...den var riktigt söt...
Själv så hittade jag en jätte skön ammningsbh så det blev till att köpa den....
sedan blev det en salva och en "gummituta" på apoteket...vem vet vad en "gummituta" är??  hehe jag skrattade som fan när mamma sa de idag..hehe

Sedan har jag typ suttit med alexander å myst hela dagen...och nu på eftermiddan så var vi ut å handlade...kikade även runt lite på jysk men dom hade inte den skötväskan kvar som jag ville ha...så de får bli nån annan...

Snart lär han vakna för nu har han sovit ett bra tag...lite över 3 timmat faktist..ojoj  då lr han bli pigg ikväll istället..hehe

idag har han varit nakenfis ett bra tag för vi luftade han magde lite pga hans utslag...

jag hoppas verkligen han går upp i vikt nu, men de känns inte som de, tycker han fortfarande är lika tanig som förut...aj aj

Hur kan man känna sig så dålig??varför känns de som att de är mitt fel??Varför kan han bara inte gå upp och bli en stor pojk?? Många tankar å frågor kring de där...

jaja ska väl ner nu å vara lite social på gubben min..hehe

sedan efter alexander fått mat så blir det tacos för mig å marcus..gott gott

de få vara bra för idag skulle ja kunna tro..annars om de dyker upp nått mer så  bloggar jag mer sen...

Älskar Alexander & Marcus över allt annat på denna jord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0