Bvc

lill grabben hade bara gått upp 70 gram så de va icke bra....men vi har ett försök till på oss att få han att öka i vikt...sen har vi fått lite tips hur vi ska göra för att få han att öka...så hoppas de hjälper nu da....

som mamma blir man att känna sig jävlit dålig....känns som allt är mitt fel och att det hänger på mig.....

orkar man verkligen bära en massa skit på axlarna hela tiden??

jaja mna två pojkar ligger å vilar nu så passade på att sätta mig här för annars är ju datorn blockerad hela jävla tiden...

ska väl göra mat snart sen ska jag nog ta en promenad med marcus när han går till maserhallen för att träna...

får se om man kanske åker å hälsar på mamma idag åxå...de visar sig..men jag vill inte bara sitta här hemma..känner mig så jävla instängd hela jävla tiden...räcker de inte med att känna sig fast??

Få upp ögonen å hjälp mig så allt blir bra, istället för att bara blunda....

Mystisk känsla jag har.. blä


Det enda bra i mitt liv just nu är Alexander...

Allt känns dåligt annars...


Det måste hända nått NU annars kommer detta aldrig gå vägen....


Ska dra nu

hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anonym

du får gärna komma och hälsa på mig nån dag om du vill :) och jag kan komma till dig oxå. hör bara av dig om du behöver hjälp med något el bara vill ha någon att prata/sällskapa med :).

2008-02-05 @ 17:10:26
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0