piss piss

jävla piss regn.....jag kan ju inte måla så länge det regnar...men får väl börja måla invändigt imån om de är samma väder ute.....hoppas jag hinner måla ute åxå denna vecka, utan att de ska regna på det..=(

Nu har marcus kommit, på en gång han kom hem så kändes det som en stor sten lossnade från min kropp...varför tycker jag att de är så obehagligt att sova själv??Varför blir jag så rädd,fövirrad och osäker när jag är själv om natten?? Visst nu var jag ju inte själv,jag ahde ju både erik å alexander här men dom är ju så små.....Marcus är ju vuxen å stor, han skulle ju kunna skydda oss om det kom någon...men lilla fjuttiga jag ska för söka skydda alexander å erik....nja skulle inte tro det....

Marcus ha precis hoppat in i duschen, sen ska jag väl försöka fixa till alexander lite, sedan ska vi åka till ekis...
Ska bli gott med tacos,nam nam..=)

Ja imån är det måndag å skolorna börjar igen, kanske blir lite lugnare på kvällarna med alla barn då?? =)
En ny vecka, å det innebär nya tag och nya utmaningar...

Ha en förbaskat trevlig  och regnig kväll allesammans...

Kommentarer
Postat av: ostensson

Du vet inte vad du pratar om, jag (som tjyv) skulle vara räddare för en hormonstinn småbarnsmamma, än en trött gammal hemglassgubbe!"!

2008-08-18 @ 08:33:39
URL: http://ostensson.blogdog.se
Postat av: Anonym

tänkte precis sms:a dig och skriva att vi skulle ses nån dag men så såg jag att du redan gjort det :) självklart får ni komma hit ! jag vet inte när det blir inflyttningsfest, men kanske den 30 :) puss

2008-08-18 @ 09:48:54
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0