Lördag

idag då..men de känns det inte som....hummm ska väl iväg å handla men  marcus att vid datorn å alexander orkade inte hålla sig vaken tills han var klar så han somande...så vi får väl åka när han vaknat..=)

får se vad som händer idag då.....

Blev så sugen på att grilla igår eftersom att verenda en grilalde å drack öl igår....de luktade grillat ända från 15.00 - 21.30  så då blev man sugen....

Fick en sovmorgon imorse å de behövdes kan jag säga, marcus brukar få sova ut på vardagarna eftersom han ska jobba sent....å då fråagde jag om han kunde ta alexander imorse eftersom han ej ska jobba...å de gjorde han....han är så snäll så!!!

Inte lika fint väder idag men man kan ju hoppas på att molnen försvinner snart...då blir de nog varmare...

Nej ska väl gå å va social med övriga familjen här nu da....

Älskar min lilla skrutt och öven min stora skrutt!!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0