Lördag

Idag så har jag och alexander varit hemma hos erica å hälsat på.....så idag fick hon allt höra hans gnäll lite grann när han blev trötter..hehe

Thea är allt söt hon, den lilla katten skulle ja kunna ta hem hit..hehe  fast då springer väl marcus sin väg..=)

De var jätte trevligt att få lite te å en prat stund.....synd att de inte blev så länge...men vi får se till att göra de oftare nu!!!

Idag fick jag tillbaka den där gnistan å blev moteverad igen.....den känslan har jag faktist saknat en hel del....
Men få se va man kan få för saker gjorda nu da..hehe

Blev även lite kort tagna idag med...fast jag väntar fortfarande på att marcus ska koppla in sin  kamera å föra över bilderna till datorn...för sen kan jag ju resten..hehe

Tror ganska många missförstog mitt förra inlägg om de...hehe  min blogg hade blivit invaderad av kommentarer..hehe

jag som klagar över att de aldrig är nån som kommenterar längre..=)

Jaja de va väl allt för denna gång....

Nu blir de tv,mys och lite chips...

Ha en trevlig lördagskväll allesammans!!!!

Älskar mina pojkar!!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0