Värmande

Kom att tänka på ett kort med en fin text som jag fick för något år sedan av en person.....Och när jag läste det och hon precis efter det sa att allt det stämmer in  och att hon menar verkligen allt!!!



När dagen är tung
och livet känns kallt
är det svårt att se
en mening med allt.

Så ensamt det är
att bära en sorg.
Men bördan kan lätta
med andras försorg.

För tankar kan värma
och ord göra gott.
En blick kan berätta
att någon förstått....

Så känn att du har
ett stöd här i mig.
För det ska du veta
- Jag tänker på dig!



Den värmande känslan jag fick då av att läsa dessa rader den sitter fortfarande kvar och jag brukar än idag läsa dessa rader för att få upp hoppet....
Och det är sannt att de få ord man kan beskriva hur mycket man älskar någon de orden värmer iallafall....

Jag önskar att jag kunde beskriva för mina näraste hur mycket dom betyder för mig, men de är helt omöjligt för de finns inga sådanna ord....Kan bara säga att så högt jag värderar dom så hamnar dom långt ovan för molnen..hehe

jaja nog om de....nu ska jag dra..

älskar er alla!!!pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0