Varför? ='(

Varför blir det så här? jag vill inte känna så som jag gör, jag blir ju så lessen och hur ska jag kunna förklara om jag inte ens kan förstå själv?

Jag står kvar och stampar på samma ställe hela tiden, tiden har kommit kapp mig och jag vet inte längre vart jag ska ta vägen.
Jag vill bara försvinna och inte finnas, varför har allt blivit så här? Är det fel på mig eller vad är det?
Vem har orsakat allt detta?Jag vill ha svar på alla mina frågor nu för om jag ska kunna gå vidare och klara av detta som skall komma så måste jag veta allt som är ett enda stort frågetecken för mig....men vem kan ge mig svaren?

Jag vet inte vart jag ska börja och jag vet inte vart det kommer sluta...eller kommer det sluta?

Ser du inte mig längre?Ser du inte vad som händer?Har jag gjort något?Vad är det som händer? Vad startade allt detta?

Så som det är nu så var det inte förut, vad gick fel?

Jag kan säga saker men inget händer, jag kan säga saker men inget hjälper... Hur ska jag få er att förstå...

Om smärta i hjärtat  var cancer så skulle jag vara död för länge sen....Tror nästan att de skulle vara mer smärtfritt att dö i cancer än så här...
Jag är så trött på all smärta!!!

Vad ska jag göra när allt tar slut?Ska jag bara leva med alla minnen eller dör dom åxå?

Alla mina drömmar passerar, så snart finns det inget kvar....


ää fan skiter i detta nu...

GONE

Kommentarer
Postat av: Anonym

gick in på din blogg för att skriva att jag saknar dig, och så ser jag detta inlägg ! vill att du ska må bra gumman. jag älskar dig så mycket och ett liv utan dig vore inte detsamma. jag är så glad att du finns i mitt liv, hoppas du vet det. jag hoppas att vi ses snart ! tänker på dig dagligen

2007-10-25 @ 21:20:01
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0