Utmaning!

Utmaning!

10 sakar om mig
1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Ja och Nej
3. Är du uttråkad? Ja som fan....
4. Är du ledsen? Lite då och då
5. Är du italienare? Nej
6. Är du gravid?Ja
7. Är du full? Full av vadå?hehe
8. Är du en cooling? Nja skulle inte tro det
9. Är du från Irland? Nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? japp =)

8 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Ja!
2. Har du nånsin blivit sårad? Ja det har jag verkligen
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Man kan ju hoppas på det
7. Är du kär? ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Både katt och hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Bästa vänner, helt klart.
5. TV eller Internet? Både tv och internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Spelar ingenroll
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Beror på vilket humör man är på =)
8. Pengar eller lycka? Lycka helt klart, men pengar skulle inte sitta helt fel heller...
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil 

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Inte vad jag kommer ihåg
2. Brutit ett ben? Ett ben i kroppen eller bara ett ben?
3. Gjort nåt du ångrar? De har väl alla gjort!
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, och inte vill jag heller
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja
6. Ätit en hel tårta? Nej vad vidrigt
7. Gjort bort dig offentligt? Ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja som fan..hehe
10. Velat försvinna? Ja, jämt och ständigt...

Nu utmanar jag dig!
Säg till när du gjort den, så jag kan läsa!

Kommentarer
Postat av: sadhistory

Funderar om jag med ska orka göra dom här frågorna, hm.

2007-10-25 @ 15:00:49
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0