Tiden...

Japp tiden går så fort fast ändå känns det som att den står helt stilla....hhe   japp en helt knäpp känsla som ej går att beskriva med ord...
Har 83 dagar kvar och jag hoppas dom går lika fort som hittills och lika smärt fritt...eller smärt fritt har det inte varit men kan tänka mig att det kommer bli värre...hehe

I natt hade jag en sådan natt att det inte blev mycket sömn, då kom alla tankar.... Kommer jag klara det?Kommer jag klara av smärtan?Om jag skulle dö, tar alla andra hand om marcus och lillen då?
Ja helt sjuka tankar och dom är så meningslösa för dom gör en bara nervös för jag har ju inga svar på dom..hehe

Men alla andra har ju klarat de så varför inte jag...

Visst jag har fobi för sprutor,läkare,sjukhus och min smärt tröskel är inte hög..hehe  svimmar ju om jag ser näsblod...hehe

Vill bara säga ett stort Grattis till Bella & Markus som fick en liten
LEAH.....

Ja nu ska väl jag ta och göra mig klar för natten...

Älskar er!!!Pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0