ork....

Japp vart har min ork tagit vägen??
Ibland vissa dagar så vill man göra så mycket men efter 1 sak så är man typ helt jävla död...men orkar inget....

Idag så tvättar jag iallafall...men nått mer blir det nog inte....
fast jag skulle behöva diska,dammsuga och plocka ner lite mer saker..hhahha
fan ha blivit beroende av det tror jag....


tar lite promenixer då å då men skulle vara skönt att få göra nått som man inte blir död efter..hehe

inte för att de är drygt att gå eller tvätta eller va fasiken som helst...men  det är som att man trycker på en knapp och jag blir helt låst....

kan ju inte gå runt så till lillen ploppar ut..hehe  då blir jag tokig..haha

skulle vara en sak att avra i borlänge för då kan man  fika och prata å träffa vänner och koppla bort alla tankar...men de går ej här...

jaja ska hämta den sista tvätten  nu sen få ja se va som händer..

ska försöka äta lite mat men den apptiten har åxå försvunnit...blä

älskar er!pussa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gumman, snart är ni här och det kommer bli så jävla underbart ! då kommer vi att kunna ses hur mkt som helst och då blir du mammaledig så då hinner vi umgås mer :)
och du får gärna hoppa in i mina bilder, det skulle vara underbart om du helt plötsligt stod där i skogen, hihi :) älskar dig!

2007-10-10 @ 15:28:30
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0