Måndag

japp hösten bara smyger sig längre och längre in.....det blir kallare och kallare för varje dag.....men ser löven falla av till marken och dom löven som var gröna igår är gula och röda idag...vilken förändring det sker....
Nu vill jag bara se dom vita snöflingorna så vi kan få ett riktigt vinterland!!!

I natt så kände marcus lill krabaten röra på sig, fast jag säger bara :vänta tills du känner en spark...för dom gör verkligen ont nu..hehe  hela magen sticker ut då...

lika så trök han ut foten eller handen igår så man kunde liksom ta tag i den..hehe   känndes lite fränt....


Min längtan hem till borlänge är så stor nu att jag blir deppig av att veta att det är flera veckor...vill ju bara ta allt i denna lägenhet och flytta dit idag!!!hehe  men de går ju inte..blä

Vill vara nära min erica.....för hon gör mig glad hela tiden....
Vill komma till rätta innen krabaten tittar ut...

Ja de är mycket jag vill och mycket jag längtar efter....

jaja ska dra nu...

älskar er!!pussa

Kommentarer
Postat av: Icis

tiden kommer att gå fort gumman ! jag väntar på er här hemma :)

2007-10-08 @ 15:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0