Höst

Ja de känns som att det är dags för mig att skriva om hösten som alla andra åxå gör...hehe  fast jag tror jag redan skrivit lite om den..hehe

Jag är en sådan person som inte gillar hösten för jag blir så deppig då.....Vill hellre ha riktig varm och fin sommar eller en  krit vit vinter...

Hatar regn,slask,grått och mulet...blä

Men dom fina färgerna på alla löven på hösten är fint och luften känns liksom renare på något vis....hehe 

Jaja nog om hösten nu...


I natt kunde jag inte sova för att lilla krabaten spelade nog fotboll där inne, så jag satt i sängen och funderade och tänkte på framtiden och nu tiden och jag kom fram till väldigt mycket..

Att jag och marcus har varit till sammans i 5år och 4 månader.
Vi har varit förlovade i snart 5 år.
Och jag bara älskar han mer och mer....
Visst vi kanha våra bråk och gräl men de hör faktist till...(allt löser ju sig)

Tänkte på alla under bara vänner man har.....som finns där med värmande ord när dom väl behövs...
Och dom 2 underbaraste flickorna på denna jord som står mig närmast ...(Erica & Ann-Sofie)
Min underbara familj som alltid har stöttat och ställt upp för en....

Sedan att man ska flytta tillbaka till borlänge, trodde det aldrig men fan va skönt de ska bli...och det är  om ca. 4-6 veckor så shit!!!

Sen slog det mig det är 11 - 13 veckor kvar sedan kommer jag garanterat sitta med en litet bäbis i min famn...Alltså de va ju fan 40 veckor kvar nyss tycket jag..hehe  så fick panik i natt..hehe

Den ska ut på nått viss och den smärtat kan jag bara tänka mig...Har liksom inte tänkt på det så mycket men alla tankar slog mig i natt.

11 -13 veckor   de är fan inget alls ju....de kommer säkert gå hur fort som helst...Shit....

Kan fortfarande inte fatta att jag ska bli  Mamma....hehe  kan inte tänka mig att någon ska säga mamma till mig..hehe  Men Mamma är inget man heter utan det är något man är och blir....

Och marcus kommer bli världens bästa Pappa...
Å lillen ska bli en liten leksing...hehe

Det känns så skönt att det är några i vänskapskretsen som gillar barn iallafall för då vet man att dom kan komma hem till en ändå och umgås fast man har barnet hemma..hehe 

Har bokat Happa och Icis som barnvakter..haha  skojja bara..hehe

Jaja ska gå å göra någon nytta här nu...

Fick skriva av mig lite iallafall..hehe

Ha de så bra!

Älskar er!pussa


Kommentarer
Postat av: sadhistory

Att du ska bli "mamma" och Marcus "pappa" är svårt att förstå. För det är så stort! Jag och Osten sa för ganska länge sen men ändå vi gissde på vem i vänskaskretsen som skulle få barn först, kan ju säga att vi bägge gissade rätt :D Men inte så svårt kanske ni är ju dom enda som varit ihop länge och så förutom karlsson och Therese. Men uh vill också ha unge ju, haha som sagt kul med barn =) Och jag är gärna barnvakt någon gång bara så ni vet :)

2007-10-05 @ 02:20:12
URL: http://sadhistory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0