hopp...

vart har hoppet tagit vägen??  de där lät helt sjukt men känns som att allt går i mot en å jag orkar fan inge mer snart...

har så mycket saker jag såg fram emot och ser fram emot   men inget verkar hända.....

ska jag alltid stå å stampa på samma ställe?? hur fan kommer jag där i från...

Jag har dragits ner på botten och jag kan inte simma upp igen, jag vet inte hur många gånger jag försökt men nu är syret snart slut.....

Vad ska man göra med sitt sista syre innen allt bara tar slut å blir svart??

kan man någonsin komma upp och få nytt syre??

just nu känns allt så jävla meningslös så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen....

Hur kan jag ens tänka sånna tankar jag tänker??Hur kan jag känna så som jag gör??

Alltså vad är det för fel på mig??


orkar verkligen inge mer, få slut på det här nu!



I am gone.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0