dra mig ur...

japp jag vill bara dra mig ur del hela nu...börjar få riktg panikångest..hehe   känner mig svimmfärdig när jag sitter där på stolen å hör allt om förlossningen...jag kommer DÖ!!!

Sen är de rätt kul att se marcus min till allt....han gillade verkligen inte förlossningsfilmen..hehe

 
Jag kommer gå sönder på något vis, jag kommer inte vara den linda jag är nu efteråt...

jaja hehe måste försöka koppla bort allt de där men de är inte lätt inte...blä

tanken på att de är 69 dagar kvar gör mig sjuk...

humm ja de va allt..

älskar er!pussa

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå jättebra gumman ! :) tänk när du/ni sitter där med den lilla i famnen, ingenting kommer kunna ta den glädjen ifrån er. det kommer helt enkelt vara värt det. och jag finns här för dig all the time

2007-10-23 @ 19:57:50
URL: http://icis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0