brand

japp talade med grannen å hon började prata om allt hemskt som hännt under helgen....så berättade att vi varit borta å då fick jag höra att på lördags natten  så hade det exploderat å brunnit i en lägenhet så 5 personer skadades plus att ambulans helikoptern var här å hämtade 1 utav dessa människor....så tänkte väl inge mer på det men sen jag som är så nyfiken  va ju baar tvungen att gå ut å kolla vilken lägenhet det var..eftersom det är här på gården nånstans..hehe

SÅ går ut å kollar och då är det lägenheten under våran gammla, men ser verkligen hur fönstren har blåst ut av explosionen och hela lägenheten är utbrunnen , helt svart...plus att balkongen ovanför är helt sönder brännd...

Alltså våran gammla balkong..hehe

så vilken tur att vi inte bor kvar där efter som man inte kan va i dessa lägenheter längre eftersom dom är helt skadade..hehe

så killen som bodde under oss som jämt ahde fest å spelade hög musik..de va han..haha

så läste jag tidningen idag att den personen som fick flyga helekopter här i från den personen va typ död för dom  körde igång åter upplivning redan inne i lägenheten när de  brann....å utav de andra 4 personerna så var det en 9 åring å en 11 åring....blä

hatar när sånnt måste hända barn..elle ja förhuvudtaget..

jaja va bara tvungen att skriva av mig lite...

älskar er!pussa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0